- Formativno spremljanje vsakega otroka in skupine (opazovanje otroka pri igri ter spremljanje in dokumentiranje njegovega razvoja);
- razvijanje zdravih življenjskih in higienskih navad;
- preseganje tekmovalnosti z razvijanjem sodelovalne miselnosti;
- iskanje skupnega dobrega, timsko delo, graditev edinosti;
- gojenje medsebojnega spoštovanja, sprejemanje drugačnosti in načrtno vključevanje obrobnih;
- razvijanje slušne pozornosti;
- razvoj govora in spodbujanje pozitivne komunikacije;
- razvoj dialoške komunikacije s pomočjo lutke;
- spodbujanje domišljije s spontano igro in nestrukturiranimi materiali;
- ustvarjanje umirjenega in tihega okolja;
- medgeneracijsko sodelovanje in vključevanje razširjenih družin v vzgojni proces;
- razvijanje čuta in odgovornega odnosa do sočloveka in vsega ustvarjenega;
- spoštljiv odnos do vseh dobrin;
- uvajanje v skromen stil življenja in spodbujanje veselja nad majhnimi stvarmi;
- omogočanje izkušenj izmenjave dobrin in gojenje drže hvaležnosti;
- ustvarjanje sproščenega okolja, kjer je prostor za razigranost, igrivost, veselje;
- razvijanje divergentnega mišljenja (NTC-učenje).